De opdracht:
Een overtuiging bedenken die als basis voor je eigen normen en waarden heeft. Vervolgens was het de bedoeling om voor een groot publiek jouw normen en waarden te overtuigen. Daarbij was de opdracht om ’10 geboden’ te verzinnen, en hierbij een sterke campagne over te maken met 10 posters.
Concept: Het beste
Iets wat voor mij centraal staat in het leven is overwinning. Daardoor kwam ik op het concept ‘Het beste’, de overtuiging zal een stappenplan zijn om uiteindelijk het hoogst haalbare te bereiken als je de leefregels (de 10 geboden) volgt.
De 10 geboden zijn:
Het 10e gebod staat apart van de andere omdat je deze nodig hebt om alle andere 9 leefregels vol te houden. Deze moet centraal staan op alles, want als je niet geniet… waarom moet je dan nog doorgaan? Dit wil ik ook doorvoeren naar de uitwerking.
Omdat je met deze overtuiging het hoogst haalbare wil bereiken heet de overtuiging SUMMUM, dit is een woord uit het latijn met de betekenis ‘hoogst haalbare’.
Designer
2019
School, Social campaign
InDesign, Illustrator, Photoshop